Vivelis

La doi ani de la lansarea pe piață cu nume și design de ambalaj noi, brandul de produs Minus 22 nu aduce rezultatele dorite de business. Lipsa performanței la raft este dovedită cantitativ, la nivel de vânzări, dar și calitativ, în urma unor focus grupuri cu consumatorii.

industrie
servicii

Citește mai mult

Cu sprijinul echipei Brandfusion am văzut cum s-a modificat piața pe care activăm, cum s-au schimbat gusturile și așteptările clienților, ce doresc de la categoria “’produse congelate”’ și ce contează pentru ei atunci când aleg un produs. Pornind de la o analiză aprofundată, echipa Brandfusion ne-a propus crearea unui brand nou care se diferențiază în peisajul competitiv, cu un packaging atractiv care va revigora cu siguranță portofoliul de produse al Minus 22, fiind în același timp puternic ancorat în valorile companiei noastre și promisiunile de calitate înaltă și responsabilitate făcute clienților.
Gabriel Bota, Director General Minus 22

Construim soluții pentru
contexte diverse de business

Vezi procesul nostru