Good Origins

Piața românească de produse artizanale naturale, destinate îngrijirii pielii, a făcut pași semnificativi în dezvoltarea ei în ultimii ani, mai ales datorită inițiativelor unor oameni ale căror nevoi și așteptări erau încă nesatisfăcute de opțiunile existente. Acesta este și cazul fondatoarei Crina Biro, de profesie inginer chimist, care a început să-și creeze propriile produse de îngrijire a pielii, mai întâi din nevoia de a asigura familiei sale produse care să nu intervină în echilibrul natural al pielii, mai apoi, din dorința de a oferi calitățile produselor sale, cât mai multor consumatori preocupați de menținerea unei vieți armonioase.

Provocarea de business

Lipsa barierelor de intrare în această categorie și a standardelor impuse, a încurajat producția locală artizanală și în același timp a dus la existența unei piețe fragmentate, slab diferențiate prin branding.
În acest context, pentru Crina s-a născut nevoia de a crea un brand care să-i reflecte aspirația care a stat la baza creării produselor sale.

Abordarea noastră

Natura ne arată cum să păstrăm echilibrul vieții

Împreună cu Crina am definit menirea (purpose-ul) companiei și principiile care inspiră calea spre împlinirea acesteia. Cercetările și insight-urile pe care le-am descoperit, ne-au ajutat să vedem în produsele Crinei calități create cu ajutorul naturii, pentru a menține și proteja echilibrul pielii.

Soluția de branding

Inspirați fiind de menirea business-ului, am creat Good Origins, un nume de brand care vorbește despre esența, despre cum o bază cu origini sănătoase, naturale, de încredere, poate susține un stil de viață mai bun. Naturalețea și sinceritatea mesajului transmis de nume au făcut-o pe Crina să empatizeze cu acesta încă de la prima pronunție.

Simplitatea naturii surprinsă în identitate

Good Origins înseamnă rădăcini puternice, viața care ia naștere din împletirea elementelor naturale.

Caracterul de literă vine să susțină ideea de natură ce îmbracă brandul. Acesta este un ‘’Sans Serif’’ ce are ca punct de inspirație împletirea ramurilor copacilor, dar care își păstrează totodată caracterul contemporan prin geometria simplă în care se încadrează. De asemenea, caracterul de literă a fost gândit ca un font sustenabil pentru mediu, literele având în compoziția lor un joc de plin și gol al spațiului, ceea ce reduce considerabil cantitatea de cerneală folosită în print.

Culorile folosite în dezvoltarea identității sunt la granița dintre pastel și culori vii, poziționând brandul într-o zonă de natural și fresh în același timp. Paleta secundară este creată pentru a denumi fiecare dintre subcategoriile de produs existente: hidratare, exfoliere și protecție solară.

Prezență online

Pentru ca business-ul Good Origins este la început de drum, am recomandat câteva idei pentru re-designul site-ului, în ce privește arhitectura informației și introducerea elementelor de identitate, acolo unde platforma pe care a fost construit inițial site-ul, o permitea.

Citește mai mult

Închide

Construim soluții pentru
contexte diverse de business

Vezi procesul nostru