Îmbinăm creativitatea, rigoarea strategică și
metoda gândirii de design, pentru a scoate la lumină
ceea ce are mai prețios un brand.
Strategie
Facem echipă cu liderii organizațiilor pentru a crea împreună o viziune clară și pentru a defini strategia prin care viziunea poate fi pusă în mișcare.
Înțelegerea stării actuale a brandului, a pieței, a audienței și a concurenței este fundamentul creării unei strategii de brand eficiente. Această etapă implică auditul intern de brand, desk research și analiza audienței.
Audit Intern de Brand
În cazul rebrandingului unei companii, facilităm desfășurarea unui sondaj online la care este invitată să participe întreaga organizație și analizăm datele obținute în urma acestuia, pentru a evalua percepțiile angajaților asupra brandului și comunicării interne.
Desk Research
Studiem industria în care activează brandul pentru a identifica tendințele și caracteristicile acesteia și analizăm conținutul de marketing comunicat de competitori și mesajele acestora de poziționare.
Analiza Audienței
Prin realizarea unor interviuri în profunzime cu clienți / consumatori actuali ai brandului, obținem date demografice, psihografice, despre nevoi și așteptări ale acestora. Totodată, organizăm un workshop intern cu echipa de brand implicată în proiect pentru a explora și defini profilul audienței target.
Creșterea unui brand și asigurarea dezvoltării sale durabile necesită un plan clar (Roadmap), identificarea avantajului competitiv și definirea propunerii de valoare a brandului.
Brand Roadmap
Facilităm un workshop intern cu echipa de proiect, pentru a stabili pilonii de acțiune pe care se construiește Brand Roadmap pentru creșterea și dezvoltarea brandului pe termen mediu și lung: viziune, misiune, purpose, valori. În cazul rebrandingului unei companii, corelăm informația din workshop cu datele obținute din sondajul online.
Avantaj Competitiv
Împreună cu echipa de proiect, corelăm informația despre cum operează business-ul și ce face pentru a genera valoare clientului său, cu datele despre competiție din desk research, pentru a identifica diferențiatorii cheie ai brandului și a-l desemna pe cel central.
Propunerea Unică de Valoare
Formulăm împreună cu echipa de proiect Propunerea Unică de Valoare a brandului în jurul beneficiului unic și valorii oferite clientului, care va funcționa ca motor în crearea experienței interne și externe cu brandul.