Îmbinăm creativitatea, rigoarea strategică și
metoda gândirii de design, pentru a scoate la lumină
ceea ce are mai prețios un brand.

Strategie

Facem echipă cu liderii organizațiilor pentru a crea împreună o viziune clară și pentru a defini strategia prin care viziunea poate fi pusă în mișcare.

Înțelegerea stării actuale a brandului, a pieței, a audienței și a concurenței este fundamentul creării unei strategii de brand eficiente. Această etapă implică auditul intern de brand, desk research și analiza audienței.

Audit Intern de Brand

În cazul rebrandingului unei companii, facilităm desfășurarea unui sondaj online la care este invitată să participe întreaga organizație și analizăm datele obținute în urma acestuia, pentru a evalua percepțiile angajaților asupra brandului și comunicării interne.

Desk Research

Studiem industria în care activează brandul pentru a identifica tendințele și caracteristicile acesteia și analizăm conținutul de marketing comunicat de competitori și mesajele acestora de poziționare.

Analiza Audienței

Prin realizarea unor interviuri în profunzime cu clienți / consumatori actuali ai brandului, obținem date demografice, psihografice, despre nevoi și așteptări ale acestora. Totodată, organizăm un workshop intern cu echipa de brand implicată în proiect pentru a explora și defini profilul audienței target.

Creșterea unui brand și asigurarea dezvoltării sale durabile necesită un plan clar (Roadmap), identificarea avantajului competitiv și definirea propunerii de valoare a brandului.

Brand Roadmap

Facilităm un workshop intern cu echipa de proiect, pentru a stabili pilonii de acțiune pe care se construiește Brand Roadmap pentru creșterea și dezvoltarea brandului pe termen mediu și lung: viziune, misiune, purpose, valori. În cazul rebrandingului unei companii, corelăm informația din workshop cu datele obținute din sondajul online.

Avantaj Competitiv

Împreună cu echipa de proiect, corelăm informația despre cum operează business-ul și ce face pentru a genera valoare clientului său, cu datele despre competiție din desk research, pentru a identifica diferențiatorii cheie ai brandului și a-l desemna pe cel central.

Propunerea Unică de Valoare

Formulăm împreună cu echipa de proiect Propunerea Unică de Valoare a brandului în jurul beneficiului unic și valorii oferite clientului, care va funcționa ca motor în crearea experienței interne și externe cu brandul.

Identitate

Dezvoltăm identitatea brandului, elementul prin care acesta va deveni „palpabil” și va comunica cu audiențele sale într-un mod în care să fie ușor de identificat și recunoscut.

Având ca sursă de inspirație pilonii strategiei definiți în etapa precedentă, se creează și rafinează elementele identității brandului printr-un proces colaborativ ce implică creativitate și feedback.

Nume

Analizăm industria din care face parte brandul și tendințele ei în naming. Parcurgem sesiuni de brainstorming pentru a genera nume potențiale care să respecte criteriile agreate cu echipa de proiect. Efectuăm desk research și analize asupra listei scurte de candidați propuși, pentru a evalua primar eligibilitatea la înregistrarea ca marcă a acestora.

Design de Logo

Analizăm logo-urile competitorilor importanți din categoria brandului și elementele vizuale caracteristice acesteia. Dezvoltăm concepte pentru designul de logo care să reflecte poziționarea și valorile brandului, ținând cont, totodată, de mediile și contextele în care va fi folosit, pentru a-i asigura vizibilitate optimă.

Tonul Vocii și Mesaje

Definim stilul de limbaj, vocabularul și tonul vocii utilizate în comunicarea cu audiența brandului. Pe baza acestor elemente, creăm un ghid cuprinzător de reguli și exemple de formulare a mesajelor de brand pentru diverse tipologii de conținut și în diferite contexte de comunicare.

Aplicarea consecventă a identității brandului, pe toate canalele (interne și externe) și în toate materialele care contribuie la experiența cu brandul, este crucială. Întreaga identitate dezvoltată, va fi structurată și organizată sub forma manualului de brand, pentru a asigura uniformitatea și coerența acesteia.

Materiale Colaterale

Conceptualizăm și dezvoltăm, în armonie cu noua identitate de brand, template-uri pentru materialele administrative și de comunicare agreate (broșuri, cărți de vizită, postere, mașini etc.), asigurând coerența vizuală și a mesajelor de brand.

Prezență Digitală

Proiectăm și dezvoltăm website-ul și alte platforme online ale brandului asigurând un design de interfață (UI) aliniat cu noua identitate vizuală și o experiență de utilizator (UX) superioară. Totodată, creăm conținut digital pentru comunicarea în Social Media, care să reflecte strategia și identitatea brandului.

Aliniere Internă

Dezvoltăm idei, materiale și acțiuni de brand engagement pentru a transmite oamenilor organizației noua identitate de brand, pentru a-i inspira la schimbare și pentru a facilita aplicarea corectă a Brand Roadmap în toate aspectele activității lor și ale colaborării interne.  De asemenea, dezvoltăm mesajul de brand de angajator pentru atragerea și retenția talentelor și creăm designul elementelor de branding ambiental.

Brand Book

Echipăm organizația cu un manual de brand complet, ce include elementele strategiei și identității de brand, însoțite de reguli și exemple de aplicare corectă a stilului vizual și verbal în diverse materiale și contexte de comunicare.