Imbold

Un nou brand de suplimente pentru nutriția sportivă, vine să schimbe regulile jocului într-o categorie aglomerată și intimidantă prin complexitatea produsului și comunicare. Prin rețete clare, mai „curate” și mai sănătoase, brandul a fost creat pentru consumatorul „obișnuit” din generația Millennials, care este atent la ceea ce consumă și vrea să-și susțină stilul de viață activ.

Provocarea de business

A trebuit să gândim o soluție de branding care să răspundă mai multor nevoi specifice unui business la început de drum: „Cum poți pătrunde într-o categorie aglomerată și dominată de branduri puternice?” sau ”Ce caracteristici ale brandului trebuie să surprindă identitatea pentru a atrage atenția targetului?”

Abordarea noastră

La baza soluției noastre strategice, au stat înțelegerea așteptărilor consumatorului și a viziunii de business a stakeholderilor. Analiza externă ne-a ajutat să descoperim principalele poziționări și stiluri de comunicare ale jucătorilor, care sunt tipurile de consumatori, dar și ce își doresc de la un brand de suplimente pentru nutriția sportivă. Discuția cu clientul ne-a ajutat să aflăm promisiunea pe care o poate susține noul brand și care sunt zonele de naming și packaging în care putem construi.

Soluția de branding

Brandul se construiește pe o nevoie specifică a targetului

Am descoperit o categorie de consumatori din generația Millennials ale cărei nevoi sunt prea puțin satisfăcute în categorie. I-am definit ca optimiști ponderați, care nu caută rezultate surprinzătoare imediat, ci să-și mențină stilul de viață activ cu o nutriție adecvată. Dorința producătorului de a dezvolta rețete mai simple, cu mai puține ingrediente și compuși sintetici, dar și cu un îndulcitor mai sănătos, pe bază de ștevie, se plia pe profilul consumatorului. La intersecția celor două perspective asupra brandului, am identificat o zonă de poziționare pentru susținerea consumatorului în antrenament, în ritmul său. Odată definit acest teritoriu, ideea brandului și-a găsit exprimarea firească în formula, Keeps you on track.    

Numele creat să inspire un stil de viață activ

Cu direcția strategică definită, am făcut următorul pas în construcția brandului, naming-ul. Principala sursă de inspirație pentru crearea propunerilor de nume a fost ideea brandului. Imbold are o rezonanță familiară, un mesaj ușor de descifrat, pentru a rămâne constant în antrenament, ai nevoie doar de un îndemn. Numele este ușor de decodificat de către consumatori și îi asigură noului brand vizibilitatea la raft. Reușește să se diferențieze pentru că iese din tiparul de forță, rezultate spectaculoase, specific acestei categorii.

Designul care transmite ideea de focus și trasează o direcție în dezvoltarea brandului

Cum te asiguri că mesajul tău ajunge la target, din multitudinea de branduri, majoritatea bine consolidate? Cu o soluție de design pentru master packaging, care reușește să transpună ideea în realitate și susține evoluția viitoare a brandului. Simbolul din identitate pornește de la o forma echilibrată, direcționată, care transmite ideea de a urma propria cale în antrenamentul fizic. Este o alegere curajoasă care, pe lângă faptul că funcționează ca un asset al brandului (prin supradimensionare), ajută și la crearea structurii master packgingului. Totodata, ajută diferențierea între categoriile de produse, conform obiectivelor definite pt target.

Înțelegerea consumatorului fundamentează deciziile de arhitectură

Bazându-ne pe o imagine clară asupra consumatorului și a industriei, am identificat criteriul relevant de organizare a portofoliului, în funcție de obiectivul urmărit. Așa am creat categoriile: Active life, Muscle growth și Health & recovery.

Cromatica brandului a fost gândită să asigure individualitate și, în același timp, coerență în comunicare. Odată definită arhitectura, asocierea dintre obiectivul urmărit și culoare a fost naturală. Turcoazul - Active life, transmite optimism, o stare de serenitate, trăiri esențiale pentru target. Argintiul - Health & recovery, culoare ce caracterizează puritatea, energia, beneficiile pe care categoria le promite. Negru - Muscle growth, absența oricărei distrageri de la obiectivele personale, putere și seriozitate în antrenament.

Device-urile grafice ca surse de diferențiere

Încă de la început, produsele vor fi disponibile într-o gamă variată de arome (ciocolată, vanilie, fructe etc.). Arome naturale, alese în spiritul brandului, care promovează rețetele mai sănătoase și din ingrediente mai bune. O provocare a fost să evidențiem la nivel de ambalaj fiecare aromă, dar să oferim, în același timp, flexibilitate și eficiență în implementare. Astfel, am generat un set de stickere inspirate din grafica brandului, dar vizibile și de impact la nivel de ambalaj.

Citește mai mult

Închide

Construim soluții pentru
contexte diverse de business

Vezi procesul nostru