Soluția de branding
Identitatea vizuală
ZOB e recunoscută pentru prestațiile live explozive, care încurajează interacțiunea directă cu publicul. Prin muzica lor, ZOB reprezintă o voce puternică a unei generații care caută schimbarea și eliberarea de anumite constrângeri sociale și politice. Trupa a lăsat o amprentă durabilă în istoria muzicii punk din România și a rămas un simbol al luptei pentru libertatea de exprimare.
Identitatea vizuală încearcă să captureze spiritul rebel, provocator și liber al trupei. Logoul propus este un wordmark personalizat care unește cele 3 litere într-un mod direct, clar și asumat. Unghiurile ascuțite, grosimea uniformă a caracterelor de literă, cât și linia orizontală care traversează logoul, evocă caracterul incisiv, direct și necenzurat al trupei.
Simbolul este o prescurtare vizuală a wordmark-ului, fiind ușor transformat într-o emblemă ce distilează personalitatea trupei și care poate fi ușor folosit în comunicarea vizuală. Pe lângă simbol și wordmark, identitatea este completată de elemente tipografice speciale, folosind fonturi și simboluri care transmit o energie optimistă.
Folosirea culorii de brand și stilul de fotografie completează identitatea ZOB, punând spectacolul oferit de ei într-o lumină unică, distinctă.