CTE Rent

4-Rent este cea mai nouă linie de business din portofoliul CTE Group, dedicată închirierii de utilaje și echipamente specializate. Având obiective ambițioase de creștere pe acest segment de activitate, grupul dorea accelerarea intrării pe piață a noii companii prin acțiuni de comunicare, pentru a-și consolida poziția în categoria sa.

Provocarea de business

În acest context, multe întrebări de business trebuiau să-și găsească răspunsul. Printre cele care au influențat soluțiile noastre strategice s-au numărat: Ce nume poate asigura vizibilitate acestei linii noi? Este numele existent, 4-Rent, capabil să susțină creșterea rapidă, cu un efort de comunicare sustenabil? De ce crede acest business că este indispensabil pentru clienții săi? Care sunt punctele care diferențiază business-ul și pe care clienții săi pun valoare? Cum poate noua linie de business, la nivel de strategie de brand, să beneficieze de statutul său de membru al CTE Group?

Abordarea noastră

Deși proiectul propus de echipa managerială a venit cu întrebări legate de noul business de închiriere din cadrul CTE Group, ne-am dat seama că la nivelul grupului există o problemă mai profundă, de a-și defini propria identitate, de a crea sinergii între identitățile entităților care compuneau grupul la acel moment. Astfel, în paralel cu găsirea soluțiilor care să răspundă la întrebările legate de noul business de închiriere, am dezvoltat proiectul de creare a identității grupului, la nivel de purpose, valori și identitate vizuală (logo). Mai multe detalii despre această extindere a proiectului inițial, găsești în studiul nostru de caz CTE Grup.

Soluția de branding

Grupul - capital de încredere pentru noua linie de business

Un prim pas a fost schimbarea numelui business-ului din 4-Rent în CTE Rent, pentru a păstra coerența arhitecturii de brand monolitic. Diferențierea business-urilor din portofoliu a fost făcută prin alocarea unui cod de culoare care se regăsește atât în simbol, cât și în descriptorul de business (Group, Rent, Trailers, Solution). În cazul CTE Rent, verdele reprezintă deschiderea organizației spre a oferi soluții sustenabile și eficiente.

Coerența la nivel de grup - o experiență diferențiatoare pentru client

Pentru a mai face încă un pas în dezvoltarea noii identități CTE Rent, a fost nevoie ca mesajul grupului, Echipați pentru progres, să fie adaptat pentru acest business, astfel încât să aibă atât relevanță pentru clienții săi, cât și să-l diferențieze față de competiție. Astfel, am propus ca promisiunea să fie exprimată prin sloganul - Echipați pentru susținere. Aceasta vorbește despre organizația CTE Rent pregătită oricând să livreze soluții de închiriere și, în plus, despre caracterul acesteia de susținător / partener de încredere pentru clienții săi.

Atributele de business - sursă de inspirație pentru cultura organizațională

Pentru a aduce argumente în comunicarea promisiunii de brand, am identificat atributele de business care diferențiază CTE Rent în industrie și care vor fi folosite nu doar ca argumente de vânzare, dar mai ales ca principii de lucru și de relaționare internă. Viziunea de ansamblu, atitudinea concentrată pe client, promptitudinea cu care reacționează la fiecare cerință și cunoașterea în detaliu a industriei și a specificațiilor, au fost pilonii de bază pe care s-au construit mesajele de comunicare.

Exprimarea unicității cu impact

Am creat mai departe sistemul de reguli privind stilul imaginilor din comunicarea CTE Rent, tonul mesajelor, formele grafice, culorile etc. Toate, gândite să exprime unicitatea CTE Rent și să ofere impact prin claritate și vizibilitate.

Citește mai mult

Închide

Construim soluții pentru
contexte diverse de business

Vezi procesul nostru