De curând am avut ocazia de a cunoaște un grup de oameni extraordinari pe care îi leagă pasiunea pentru sport și, în special, pentru triatlon. Până nu demult, era vorba de câțiva prieteni care se întâlneau să alerge, să pedaleze, sau să se antreneze împreună. Acum, Unstoppable Sport Club este unul dintre cele mai active cluburi de triatlon din România, în jurul căruia s-a format o comunitate solidă de sportivi amatori și profesioniști.
Pe măsură ce activitatea clubului se dezvoltă, iar sportivii săi încep să obțină performanțe remarcabile la competițiile naționale și internaționale, perspectiva de a deveni cea mai mare forță a triatlonului românesc începe să prindă contur în ochii inițiatorilor săi. În același timp, apare nevoia de a crește vizibilitatea clubului și de a construi o imagine puternică, care să atragă atenția și implicarea diferitelor audiențe vizate de acesta - membrii, susținători, sponsori etc.
În acest context, s-a ivit oportunitatea de a întinde o mână de ajutor clubului pentru a scoate în evidență unicitatea sa printr-o identitate vizuală memorabilă, actuală, care să diferențieze brandul Unstoppable Sport Club în lumea triatlonului.
Pentru construirea fundamentului brandului și dezvoltarea noii sale identități vizuale, am apelat la soluția noastră rapidă de branding, Brandfusion Booster, trecând printr-un proces de descoperire, analiză, ideație și creație, desfășurat 100% în mediul digital.
În cadrul workshop-ului online la care a participat echipa de management a clubului, condusă de fondatorul și președintele său, Laurențiu Vlădan, am aflat câteva dintre momentele importante care au contribuit la formarea spiritului #beunstoppable și impactul său în viața membrilor comunității.
Această explorare a scos la lumină DE CE-ul Unstoppable, menirea sa, mai presus de sport și performanță, de a modela sinele pentru a-și depăși limitele. Am descoperit, de asemenea, valorile care ghidează acțiunile clubului și îi unesc pe cei care fac parte din el, precum și personalitatea brandului care se va reflecta în noua identitate vizuală și în comunicare.
Am formulat ideea brandului inspirați fiind de misiunea Unstoppable și de exemplele oamenilor care formează comunitatea sa. Vorbim de oameni obișnuiți, care au vieți, familii, job-uri și responsabilități obișnuite, dar care aleg să intre în clubul celor care sfidează normalitatea și vor să devină de neoprit în tot ceea ce fac, așa cum sugerează și numele brandului.
Echipa avea nevoie de un simbol propriu care să ofere diferențiere în categorie. Am creat un logo dinamic, care combină elemente vizuale ce reprezintă disciplinele triatlonului. Valurile turcoaz ne amintesc de proba înotului, partea albastră reprezintă o roată de bicicletă în viteză, iar linia gri sugerează asfaltul din proba de alergare. Împreună, elementele se combină într-un mod unic, simbolul transmițând curaj, viteza și acțiune.
Am creat multiple variante de echipament pentru a ne asigura că membri echipei se vor distinge în viteză și în mulțime. Folosirea celor trei culori ale brandului în mod alternativ ne-a ajutat în realizarea echipamentelor.
Citește mai mult