Strade Bauunternehmung este un business de construcții, specializat în domeniul infrastructurii rutiere, care își propune să devină un jucător redutabil la nivel național, prin ridicarea standardelor de calitate, eficiență și performanță în execuția proiectelor. Fondatorul companiei a apelat la noi pentru crearea identității brandului care să-i pună în aplicare viziunea și să susțină dezvoltarea business-ului într-o categorie care este constant supusă presiunii industriei construcțiilor și depinde indirect de proiectele coordonate de mediul administrativ.
În acest context dinamic, mereu dominat de schimbări, am căutat împreună cu antreprenorul răspunsuri pentru întrebări precum: Cum își asigură profitabilitatea când mediul de business este imprevizibil? Cum își mărește baza de clienți Strade Bauunternehmung? Care este baza unei extinderi la nivel regional și național?
Soluția de branding
Ideea brandului - continuitate și baze solide
Perspectiva asupra experienței oferite de Strade și inspirația din simbolistica drumului au generat ideea brandului - Mereu înainte prin continuitate și baze solide, care ilustrează nu doar un adevăr pe care s-a construit acest brand, dar și faptul că s-a transmis într-un mod relevant și convingător clienților companiei.
Sloganul de brand - expresia ideii brandului
Care este cel mai sincer și direct mijloc de a exprima ideea brandului? Am creat sloganul Mergi cu încredere pentru a vorbi despre seriozitatea și rigurozitatea ce caracterizează brandul. Într-un articol disponibil pe site-ul nostru, am abordat tema despre cât de important este ca sloganul să transmită un adevăr fundamental al brandului.
Identitate vizuală distinctă, solidă
Odată identificată ideea brandului, rațiunea acestuia de a exista a devenit principala sursă de inspirație pentru designul logo-ului și identității vizuale și pentru întreaga comunicare de brand. Logo-ul Strade se bazează pe ideea de continuitate, sugerată de banda de circulație neîntreruptă, care asigură un flux ideal și transmite stabilitate și încredere. Curbele sunt inspirate din modul în care sunt construite șoselele, de legătura cu marcajele de pe drum, ce se pot extinde la infinit.
Identitatea distinctivă și modernă a brandului s-a făcut remarcată ușor într-un domeniu dominat de companii cu tradiție, dintre care unele cu renume și prezență la nivel internațional, ceea ce a ajutat business-ul să obțină credibilitate și, implicit, numeroase proiecte, bucurându-se de o dezvoltare rapidă.
Citește mai mult