Mineralport, furnizor de agregate, beton, ciment, activează într-o categorie care este constant supusă presiunii industriei construcțiilor și depinde indirect de proiectele coordonate de mediul administrativ. Dată fiind inconsecvența proiectelor importante de infrastructură din ultimii ani, compania s-a confruntat cu numeroase incertitudini în ceea ce privește potențialul de creștere și direcția de dezvoltare a business-ului în viitor.
În acest context, împreună cu antreprenorul am căutat răspunsuri pentru următoarele întrebări. Cum își asigură profitabilitatea când mediul de business este imprevizibil? Cum își păstrează poziția de lider în regiunea Olteniei? Cum își mărește baza de clienți Mineralport? Care este baza unei extinderi la nivel regional și național?
Pentru a ajuta business-ul să-și răspundă la aceste întrebări, am discutat cu antreprenorul și i-am înțeles viziunea. Compania avea nevoie de un brand puternic, care să facă vizibilă în exterior această viziune. Din discuțiile cu antreprenorul și clienții companiei, am aflat că rigoarea, disciplina și tenacitatea de a dezvolta temeinic sunt valori ce au determinat o atitudine corectă față de colaboratori chiar și atunci când concurența a ales căi nesustenabile de a rămâne pe piață. La nivel local, compania și-a câștigat reputația de a livra nu doar produse de calitate, ci și o experiență diferențiatoare, bazată pe încredere și susținere constantă.
Perspectiva asupra experienței oferite de Mineralport a generat ideea brandului, Punct de temelie în orice construcție, care ilustrează nu doar un adevăr pe care s-a construit acest brand, dar și faptul că s-a transmis într-un mod relevant și convingător clienților companiei.
Care este cel mai sincer și direct mijloc de a exprima ideea brandului? Am creat sloganul Baza ta de încredere pentru a vorbi despre seriozitatea și rigurozitatea ce caracterizează brandul. Într-un articol disponibil pe site-ul nostru, am abordat tema despre cât de important este ca sloganul să transmită un adevăr fundamental al brandului.
Odată identificată ideea brandului, rațiunea acestuia de a exista a devenit principala sursă de inspirație pentru designul logo-ului și identității vizuale și pentru întreaga comunicare de brand. Simbolul care însoțește numele Mineralport sugerează, stilizat și geometric, un munte de agregate și completează mesajul brandului, prin construcție, masivitate și proporții.
În etapa de implementare, refacerea website-ului a fost principala provocare. Noua interfață și noile funcționalități concretizează procesul de rebranding pentru publicul Mineralport. Colaborarea noastră a inclus și trasarea strategiei de comunicare online. Campaniile orientate spre atragerea traficului relevant și materialele vizuale derivate din noua identitate au generat new business pentru brand, ca urmare a unei medii de 1.200 de vizitatori lunari: 53 de solicitări de oferte în primele 3 luni de la relansare.
Citește mai mult