LifeHax este un start-up care și-a propus să formeze prima comunitate de lifehackeri din România. Un brand care îți oferă inspirația pentru o schimbare. Orice inițiativă de business are un început marcat de multe întrebări.
Brandul este răspunsul la multe întrebări când este vorba despre un start-up. Cu credința în capacitatea unui brand de a clarifica, echipa LifeHax ne-a inspirat să căutăm răspunsuri la întrebări esențiale pentru dezvoltarea viitoare: Cum poți fi convingător când creezi o categorie? Care este promisiunea prin care determini oamenii să ți se alăture? Cum faci ca entuziasmul de început să nu se risipească?
Am desfășurat un workshop cu echipa de brand pentru a înțelege esența business-ului și a găsi răspunsurile corecte. Inițiativa avea nevoie de o identitate de brand la fel de vibrantă și plină de energie ca și fondatorii, care să inspire comunitatea și să adune în jurul ei susținători noi.
Am aflat că adaptabilitatea, curajul de a trece peste bariere, curiozitatea, perseverența sunt principalele trăsături pe care vor să le reflecte noul brand. Scopul conferințelor LifeHax este să-ți creeze mindset-ul necesar pentru o viață mai bună. In opinia LifeHax, evoluția continuă este cea care aduce fericirea. Cum? Prin efort susținut și încredere să faci primul pas.
„Switch to happiness”, ideea noului brand reușește să motiveze și să inspire, este impulsul care te determină să acționezi. O provocare ce îți promite fericirea doar dacă ești pregătit să gândești diferit, sa-ți schimb obiceiurile, să devi un lifehacker.
Când brandul vorbește despre transformare și ieșirea din convențional, identitatea trebuie să fie la fel de bold precum el. Am gândit o identitate disruptive, un logo morfic, care exprimă atributele brandului. Tiparele se rescriu, direcțiile se schimbă, evoluția nu poate fi constrânsă, cum nici type-ul din logoul LifeHax nu poate fi standardizat.
Însăși rațiunea de a fi a LifeHax, comunitatea, înseamnă comunicare. Cum o poți face într-un mod strategic? Printr-un stil vizual coerent, capabil să se extindă pe măsură ce brandul se dezvoltă. Alegerea cromatică, bold și fresh, filtrele adaptate categoriilor de vizualuri sunt susținute de ideea brandului, fericirea diferă în funcție de perspectiva individuală.
Citește mai mult