Gloriae

GLORIAE este prima galerie de artă privată din Oltenia, deschisă în Craiova ce și-a propus să creeze un centru vibrant pentru comunitatea artistică, un loc în care oamenii să se conecteze, să învețe și să se inspire unii pe alții. Prin intermediul unei identități vizuale deosebite și a unei platforme creative coerente, GLORIAE își propune să devină un punct de referință în peisajul artistic local.

industrie
  • Servicii

servicii
  • Identitate vizuală

  • Poziționare de brand

  • Platformă creativă

  • Design website

Viziunea acestui spațiu special aparține Gloriei Berceanu - galerist și viitoare absolventă a Facultății de Istoria și Teoria Artei - care și-a propus să creeze un centru vibrant pentru comunitatea artistică, un loc în care oamenii să se conecteze, să învețe și să se inspire unii pe alții. Și-a imaginat această galerie ca pe o extensie a sufletului său, un loc care să se adreseze în primul rând comunității, publicului larg, celor care iubesc arta și celor care încă nu știu că o iubesc.

Provocarea de business

GLORIAE Art Gallery și-a propus să promoveze artiști locali și internaționali, tineri creativi și studenți ai facultăților de artă. Prin branding, galeria urmărește să se poziționeze ca un spațiu deschis și primitor pentru întâlniri, socializare și descoperirea artei, stimulând scena artistică locală și repoziționând orașul Craiova pe harta culturală națională.

Soluția de branding

Am abordat brandingul GLORIAE dezvoltând o Platformă Creativă completă, alături de un plan strategic de comunicare bazat pe valorile galeriei: empatie, comunitate, autenticitate și libertate. Am distilat astfel viziunea, misiunea și atributele ce deosebesc brandul GLORIAE. Astfel am elaborat și esența brandului: "Conectați prin emoții". Aceasta reprezintă conexiunea emoțională profundă dintre artiști și public. Ea nu este un slogan, ci esența vie a brandului, menită să rămână relevantă și inspiratională în timp. Pornind de la rădăcinile latinești ale cuvântului “gloriæ” am creat un logo modern, curajos și hotărât, ce reflectă eleganța și pasiunea pentru artă, având o inspirație clasică. Caracterele de literă ce compun wordmark-ul au fost personalizate cu grijă, în stil stencil și păstrează ideea ligaturii speciale “Æ” din limba latină, folosită adesea în textele clasice, sculptate cu dalta. Alături de o paletă de culori și o familie de fonturi moderne, identitatea vizuală creată pune în evidență caracteristicile brandului.

Citește mai mult

Închide

“Pot spune că Brandfusion a reușit să transforme în realitate ceea ce ne-am dorit noi să fie brandul Zanna, dar nu puteam să ne imaginăm sau să exprimăm în mod clar. A ajutat faptul ca am fost implicați în proces, că echipa Brandfusion a știut cum să extragă de la noi și să pună cap la cap toate informațiile relevante legate de business, piață, consumator. Am apreciat, în special, modul riguros și cuprinzător în care au analizat categoria cosmeticelor naturale la nivel internațional, construind o "hartă" pe care am putut vedea oportunitățile de poziționare a brandului, dar și ce implică fiecare dintre acestea la nivel de design de ambalaj, cât și în ce privește portofoliul de produse, comunicarea. Suntem încântați de noul brand Zanna, iar primele rezultate după lansare sunt îmbucurătoare!’’
Zsuzsanna Benedek - Co-fondator Adams Vision
următorul proiect:

Naomi