După un început de an în forță prin câștigarea aurului la Transform Awards Europe 2023 cu proiectul Adams Supplements, suntem bucuroși să aflăm că 4 dintre identitățile dezvoltate de noi recent figurează în LogoLounge Book, ediția cu numărul 14, fiind selectate dintre mii de aplicații.
Aceste 4 proiecte - Commergent, Veruvis, Magazinul Bunului Fermier și Bravito, acoperă industrii diverse, de la tehnologie la FMCG, însă au toate în comun creativitatea aplicată la nivel de business și rigoarea strategică, fiecare fiind o bună reprezentare a unei transformări radicale prin strategie de brand, poziționare și design.
LogoLounge este o publicație internațională de renume, ce prezintă logo-uri și identități de peste 20 de ani, fiind renumită pentru Trend Report-ul pe care îl face în fiecare an.
Tot în acest an, identitatea Veruvis a fost selecționată de LogoLounge ca exemplu pentru trenduri actuale în designul de simbol.
Și mai mare bucuria este că fiecare designer din echipa Brandfusion este reprezentat de câte o identitate ce figurează în noua ediție LogoLounge. Cu acest prilej, i-am invitat pe colegii noștri designeri, Oanna, Ștefan și Elena să ne împărtășească câteva gânduri despre ce înseamnă pentru ei să-și vadă munca de creație ilustrată în noul Logo Book, alături de multe alte branduri de succes.
“Faptul că munca noastră a fost inclusă în cartea Logolounge 14 este o realizare deosebită! Este o dovadă a creativității echipei Brandfusion. Personal, ca designer grafic, este o validare bine-venită a muncii noastre și o încurajare care alimentează pasiunea pentru crearea de identități vizuale cu impact. La cât mai multe! 🚀🎨” - Ștefan Ferencz, Brand Design Director
“Mă bucur că munca noastră este recunoscută periodic și apreciată și că vom fi alături de foarte mulți designeri pe care îi admirăm în LogoLounge 14.” - Oanna Turtă, Senior Designer
“Pentru mine este o mare bucurie și o realizare extraordinară că munca noastră a ajuns într-un univers al creativității recunoscut la nivel global alături de atâtea branduri de succes. Sunt foarte mândră de întreaga echipă, iar aceste reușite ne motivează și mai mult să ne perfecționam și sa aspiram la noi provocări.” - Elena Dumitru, Brand Designer.
Pentru noi, echipa Brandfusion, aceste selecții periodice ale muncii noastre dovedesc că metoda noastră strategică dă rezultate ce sunt recunoscute și internațional și cu care putem să ne mândrim la nivel înalt. Acest lucru ne întărește încrederea în noi, ne confirmă valoarea și faptul că facem branding de calitate, lucru ce ne dă energie să continuăm tot așa. Este totodată un imbold pentru a îndrăzni mai mult, pentru a explora creativitatea în toate formele ei și pentru a ridica standardele în brandingul autohton.
Mulțumim totodată echipelor Commergent, Veruvis, Magazinul Bunului Fermier și Bravito (Agricola) pentru încrederea și libertatea creativă acordate și pentru colaborarea în a transforma o idee într-un design eficient și un brand memorabil.