Brandurile actuale sunt flexibile, agile și se adaptează ușor nevoilor consumatorului modern. Asta pentru că știu să-și evalueze corect statusul și să ia deciziile corecte, cu gândul la viitorul business-ului.
Brand Check-up este un serviciu profesionist de audit de brand, oferit de Brandfusion, care te ajută să evaluezi poziția actuală a brandului tău.
Ce vei obține
Vei înțelege dacă brandul tău este pregătit să răspundă nevoilor în schimbare ale clientului modern
Clientul modern are așteptări foarte mari, înțelege că are opțiuni și vrea experiențe bogate, care să conteze. Brandul tău trebuie să anticipeze și să miște la viteza cu care se mișcă nevoilor consumatorului.
Vei vedea dacă mesajele pe care le comunică brandul tău sunt importante pentru clienții tăi
Consumatorii moderni sunt bombardați cu informații și mesaje din toate părțile: site-uri, ad-uri, testimoniale, content, outdoor etc. Brandul tău trebuie să comunice targetat și să folosească mesajele care determină acțiune.
Vei înțelege de ce aleg clienții brandul tău în detrimentul competiției
În ritmul în care se schimbă așteptările clienților, un client care revine poate fi mult mai valoros, decât zece clienți noi câștigați. Brandul tău trebuie să știe care sunt atributele care îl fac dezirabil și să capitalizeze pe ele.
Vei înțelege care sunt așteptările clienților de la un brand din industrie ta
Cu acces instant la orice tip de informație, consumatorii știu mai mult ca oricând. Uneori mai mult decât tine. Asigură-te că brandul tău înțelege contextul în care există și care sunt așteptările de bază de la el.
Vei vedea care sunt punctele care te diferențiază în fața competiției
Într-o piață din ce în ce mai saturată și mai competitivă și cu consumatori mai pretențioși ca oricând, brandurile trebuie să iasă cu adevărat în evidență pentru a genera creștere. Brandul tău trebuie să știe cum se poziționează în raport cu competiția și să construiască pe ceea ce-l diferențiază.
Vei înțelege dacă poziționarea brandului tău este încă actuală
Brandurile puternice sunt construite pe o idee, pe un scop clar definit, pe care îl folosesc constant ca sursă de energie pentru business. Și, deși scopul pentru care faci business nu se schimbă niciodată, modul în care spui acest lucru depinde de contextul în care te afli.
Vei vedea dacă oamenii din organizației sunt aliniați pentru îndeplinirea aceluiași scop
Cea mai mare forță a unei companii sunt oamenii săi. Iar atunci când echipa ta împărtășește același scop și luptă pentru aceleași idealuri, se concentrează mult mai ușor pe livrarea unei experiențe unice pentru consumator.
Vei afla dacă povestea brandului tău este comunicată clar și convingător
Brandurile câștigă fani făcându-i parte la povestea lor, împărtășind cu ei același scop și aceleași valori. Asigură-te că spui povestea brandului tău convingător și că ceilalți ajung să găsească inspirație și rost în ceea ce spui.
Vei afla dacă brandul tău se comportă coerent la fiecare touch point
O broșură, un e-mail, o conversație la recepție. Toate sunt puncte de contact cu brandul tău (touch points), momente în care poți câștiga un fan sau pierde pentru totdeauna un client. Brandul tău trebuie să fie consistent cu fiecare și să livreze aceeași promisiune de fiecare dată.
Cu cine vei lucra
O echipă mixtă de consultanți și strategi seniori de brand, designeri și echipă de research.
Împreună, avem peste 200 de proiecte de branding și rebranding la activ și zeci de proiecte de auditare care au pus bazele proiectelor noastre.
Ai nevoie de mai multe informații, sau vrei să treci la acțiune? Hai să ne cunoaștem!