Wolfson este unul dintre brandurile de produs exclusive de scule și unelte, introdus în ultimii ani de către Riviera Works. Am imaginat brandul Wolfson ca fiind un brand puternic, modern și de încredere, capabil de a aduce un plus de valoare pentru orice consumator din targetul vizat, un brand ancorat cu adevărat la categoria tehnică din care face parte și care se poate adapta rapid la schimbările din piață.
Ownerii companiei Riviera Works au vrut să se asigure că prin noul brand de produs pot face vizibil know-how-ul de business existent și pot comunica efortul constant de a îndeplini cât mai multe dintre nevoile clienților finali și astfel au apelat la Brandfusion pentru a racorda brandul la specificul categoriei și tipului de audiență.
Din dorința de a se extinde spre o nouă categorie de utilizatori și pentru a lansa noi produse destinate categoriei de tipul micro-ferme, Riviera Works avea nevoie de dezvoltarea unui nou brand de produs, care să funcționeze alături de restul brandurilor dezvoltate și care să poată fi comunicat ușor la nivel online, dat fiind contextul pandemiei COVID-19 și a creșterii constante a vânzărilor online. Provocarea a venit din multitudinea de produse diferite, ce trebuiau uniformizate la nivel de ambalaj, atât vizual, cât și la nivel de dispunere a informațiilor tehnice.
Noul brand dezvoltat, Wolfson, un brand de produs tânăr și modern în categorie, a permis companiei lansarea de noi produse destinate unui profil diferit de utilizator, ajutând astfel la extinderea business-ului, atât ca vânzări, dar și la nivel de canale de vânzare, brandul fiind un succes în online.
În etapa de strategie, ne-am propus, în primul rând, să aflăm mai multe despre categorie și despre publicul țintă vizat - persoanele pasionate de agricultură, bricolaj sau deținătoare de micro-ferme. Următorul pas a fost să înțelegem ce beneficii cheie și particularități urmăresc aceștia la fiecare tipologie de produs, cât și ce percepții și atribute comune se regăsesc în categoria aceasta. Odată definite aceste coordonate, ele au asigurat fundamentul brandului Wolfson și au stat la baza sursei de inspirație atât pentru extinderea identității, cât și pentru dezvoltarea masterului de ambalaj și a materialelor de comunicare externă.
Am imaginat brandul Wolfson ca fiind un brand puternic, modern și de încredere, capabil de a aduce un plus de valoare pentru orice consumator din targetul vizat, un brand ancorat cu adevărat la categoria tehnică din care face parte și care se poate adapta rapid la schimbările din piață. Stilul grafic propus îmbină un joc de culori clare, cu fonturi viguroase și forme grafice simple, tehnice, cu linii oblice pentru a transmite dinamism, putere și siguranță. Culoarea portocalie este în legătură cu categoria, fiind o culoare clasică pentru tipologia de produse tehnice.
Am ales fotografii dinamice, care să surprindă produsele în mișcare și în directă legătură cu cei ce le folosesc zi de zi. Totodată, acestea sunt integrate în materialele de comunicare în diferite moduri și unghiuri pentru a accentua dinamismul și a permite folosirea unui conținut de brand divers.
Citește mai mult