În România numărul persoanelor vârstnice care au nevoie de îngrijire medicală este în creștere (60% din populația țării va avea peste 60 de ani în 2060 conform Eurostat). Pacienții seniori se lovesc, însă, de incapacitatea sistemului public de sănătate de a le oferi serviciile necesare și de lipsa unităților private care să se axeze pe nevoile lor. Aceasta a fost oportunitatea sesizată de Dr. Wargha Enayati, care și-a propus să dezvolte o idee revoluționară: un campus medical, care să ofere servicii integrate pacienților, cu precădere vârstnicilor.
Cum poate brandul să transforme o viziune de business în ceva palpabil, care să atragă investitori, parteneri de business și susținători, încă de la debutul proiectului? Cum poate acesta să surprindă complexitatatea portofoliului de facilități, de la policlinici, la blocuri operatorii, de la un spital de recuperare și oncologic, la un centru pentru vârstnici? Sunt întrebările la care echipa noastră, împreună cu cea a clientului, a căutat răspunsuri în procesul de branding.
Se spune că totul pornește de la scânteia unei viziuni. Iar proiectul antreprenorului Dr. Enayati, este dovada vie a acestei idei. Viziunea curajoasă și umanistă a acestuia, de a imagina mai mult decât un spital, mai mult decât un centru medical și mai mult decât o unitate de cazare pentru vârstnici, ne-a inspirat să vedem în acest proiect o destinație adresată nevoii de îngrijire a seniorilor, o categorie neglijată în România.
Dorința antreprenorului de a le oferi seniorilor servicii medicale profesioniste, cu respect, care să le aducă energie și vitalitate a fost motorul care a generat ideea brandului: Respect pentru sănătate. Credem că, indiferent de momentul vieții, sănătatea este un dat de care trebuie să ne bucurăm cu toții și la care să avem acces cu demnitate.
Numele creat, Revera, vorbește despre viziunea antreprenorului Dr. Enayati, de a crea un loc în care seniorii să fie tratați cu respect și să beneficieze de întregul suport, pentru a se bucura de o viață îndelungată. Numele este derivat din engl. ”to revere – a privi cu respect, cu recunoștință”. Totodată are o sonoritate vivace și energică și capacitatea de a fi umbrelă de locație pentru branduri partenere.
Identitatea creată surprinde foarte bine ideea de continuitate, de stare de bine prelungită, prin folosirea unui simbol a cărui construcție, deși tetraedrică, asigură prin geometria muchiilor, o mișcare prin rotire, ușoară, continuă. Așa cum promite și brandul Revera - suport pentru continuitate, pentru o viață îndelungată. Culorile folosite îmbină caracterul medical al brandului, cu cel de centru de locuire pentru seniori și reflectă nivelul de calitate și de grijă a serviciilor furnizate.
Limbajul vizual derivat din construcţia simbolului inspiră intervenţiile arhitecturale din interiorul spaţiilor Revera şi crează diferenţiere în comunicarea brandului. Principalele puncte de contact în comunicarea cu brandul au întregit promisiunea brandului.
Citește mai mult