Oncochain

Când întâlnești oameni care își doresc să construiască ceva cu adevărat important pentru ceilalți, șansa de a-i ajuta să-l aducă la viață devine, în sine, o răsplată. Astfel am putea descrie pe scurt experiența pe care am trăit-o alături de Roxana și Mădălin Margan, fondatorii Oncochain, unul dintre cele mai ambițioase și promițătoare tech startup-uri din Europa de Est în domeniul medical. Ei îşi propun să realizeze o platformă de cercetare pentru îmbunătăţirea colectării de date despre pacienţii oncologici şi facilitarea furnizării de servicii de medicină personalizată, centrată pe pacient.

Provocarea de business

Având în vederea complexitatea legăturilor și schimburilor de informații între cei implicați în domeniul oncologiei - pacienți, medici, clinici de tratament, instituții de cercetare, industria farma, autorități etc., precum și carențele întregului sistem în a le gestiona eficient, misiunea Oncochain este tot atât de dificilă pe cât este de însemnată.

Prin urmare, nevoia de claritate în privința viziunii Oncochain, a „discursului” său, a promisiunii de valoare pe care o face diferitelor sale audiențe, ne-a determinat să susținem un proces de fundamentare a brandului.

Soluția de branding

Abordarea noastră în acest proiect s-a bazat pe soluția rapidă de branding, Brandfusion Booster, definind strategia brandului Oncochain și noua sa identitate vizuală printr-un proces ”sprint”, desfășurat în totalitate în mediul digital.

În cadrul workshop-ului online de descoperire la care au participat cei doi fondatori Oncochain, am reușit să formulăm viziunea pe termen lung a acestora de a permite tratamentul personalizat și accesibil pe scară largă pentru fiecare pacient oncologic. De asemenea, explorarea DE CE-ului, a motivației cu care fondatorii au pornit în acest demers de cele mai multe ori anevoios, ne-a îndrumat către articularea misiunii Oncochain de a inova prin tehnologie, astfel încât cancerul să aibă un impact mult mai mic în viața pacientului.

Profunzimea misiunii Oncochain este cea care inspiră și alimentează ideea brandului și promisiunea sa de a construi o lume unită împotriva cancerului prin date viabile. Astfel, am adus la viață povestea brandului, al cărei „titlu” este exprimat sugestiv în sloganul „Data comes to life”.

Identitatea vizuală

Deși cuvântul cel mai des auzit în discuțiile cu Oncochain a fost “date”, am descoperit rapid că acestea sunt doar un intermediar, o punte de legătură între mai multe părți esențiale ale unui ansamblu complex, care gravitează în jurul unui punct central ce pune în mișcare întreg sistemul. În acel punct se află pacientul, el fiind inițiator și beneficiar în circuitul de date creat de Oncochain. Acest circuit a devenit planul pe care a fost construit logoul Oncochain. Mai mult, pentru a fi ușor de descifrat în contextul poziționării brandului pe piață, logo mark-ul a asimilat și alte simboluri: fundița reprezentativă în lupta împotriva cancerului, reproducerea minimalistă a unei spirale ADN și sugestia unei verigi de lanț, ce transmite ideea de conexiune pe care o regăsim și în nume.

Citește mai mult

Închide

Construim soluții pentru
contexte diverse de business

Vezi procesul nostru