Magazinul Bunului Fermier

Brandul Magazinul Bunului Fermier este un brand nou în categoria agribusiness, demarat din dorința unui antreprenor român de a crea un concept de retail fizic, dedicat în totalitate fermierilor și nevoilor acestora. Magazinul Bunului Fermier oferă produse, piese și servicii pentru agricultori și fermieri pentru ca aceștia să aibă toate utilajele și uneltele la îndemână, rapid și mereu în stare bună de funcționare, astfel încât să-și desfășoare munca nestingheriți și în ritmul planifcat.

Provocarea de business

Într-o categorie destul de fragmentată, formată din jucători mari, dar și magazine locale, inițiatorii proiectului Bunului Fermier au vrut să se asigure că prin noul concept de retail îndeplinesc cât mai multe dintre cerințele targetului vizat, pornind de la proximitate și diversitatea de produse, până la politica de prețuri și servicii oferite.

Având experiență într-o categorie similară ca tip de produse, antreprenorul a dorit să aducă know-how-ul de business existent și în categoria agricolă, apelând la noi pentru a racorda noul brand la specificul categoriei și tipului de consumator.

Abordarea strategică

În demararea etapei de strategie, ne-am propus, în primul rând, să aflăm mai multe despre categorie și despre publicul țintă vizat - agricultorii și fermierii. Totodată, am vrut să înțelegem ce beneficii cheie și particularități urmăresc clienții noului brand, identificând elemente precum proximitatea, diversitatea, racordarea la nevoile specifice lor, conceptul de convenience, cât și un limbaj de comunicare familiar. Odată definite aceste coordonate, ele au stat la baza poziționării brandului Magazinul Bunului Fermier și au inspirat noua sa identitate.

Soluția de branding

Esența brandului

Am imaginat brandul Magazinului Bunului Fermier ca fiind acel loc de încredere pentru orice fermier sau agricultor, un loc unde se vorbește pe limba lui și care poate să-i pună la dispoziție toate utilajele și uneltele de care are nevoie pentru a-și duce munca la bun sfârșit zi de zi. Pornind și de la viziunea de business a antreprenorului, ne-am propus ca esența noului brand să fie empatizarea cu fermierii care își dedică viața pământului și muncesc continuu, oameni pentru care Magazinul Bunului Fermier vrea să le facă viața mai ușoară. Astfel s-a creionat și sloganul de brand - Pentru cei neobosiți.

Identitatea vizuală

Simbolul propus îmbină elementele de inspirație, cele naturale cât și cele tehnice. Unghiurile drepte, clare sunt îmbinate cu rotunjimi prietenoase, rezultând un simbol robust, care prezintă încredere, putere și siguranță. Culoarea portocalie este în legătură cu utilajele, fiind o culoare clasică pentru accesoriile mașinilor agricole.

Am ales fotografii naturale, care să surprindă viața fermierilor din punctul lor de vedere. Am ajuns astfel la o schemă de culori rafinată, cu nuanțe naturale, inspirate din prima lumină a dimineții și cea de la apus

Comunicare & Signalistică

Următoarea etapă în procesul de branding a fost dezvoltarea conceptului materialelor de comunicare, plecând de la identitatea vizuală generată, materiale utile în activitățile de promovare și informare cu privire la noul magazin (afișe comunicare interior, template carte de vizită, vestimentație personal magazin, colantare mașini, etc.).

Totodată, am dezvoltat conceptul pentru partea de signalistică exterioară a magazinului, foarte importantă în această categorie, cât și conceptul de bannere stradale outdoor, pentru informarea clienților cu privire la noul magazin și amplasarea acestuia.

Citește mai mult

Închide

Construim soluții pentru
contexte diverse de business

Vezi procesul nostru