Integrisoft

Orice inițiativă menită să schimbe modul de a gândi și opera, într-un sistem socio-economic mai degrabă conservator, se bazează pe spirit temerar, pasiune, atitudine proactivă și implicare. Acestea sunt câteva dintre caracteristicile care i-au adus împreună pe Florian Simionescu, fondatorul Integrisoft, și pe cei care formează azi una dintre companiile importante ce activează în domeniul dezvoltării și implementării de soluții software pentru administrația publică locală.

Provocarea de business

Acum, la împlinirea a 20 de ani de la primii pași dintr-o “expediție” cu multe provocări, obstacole, dar și colaborări benefice și succese, compania simte nevoia de a marca această piatră de hotar, de a-și afirma angajamentul față de o nouă viziune de business și de a se “echipa” pentru aspirațiile sale de dezvoltare viitoare.

Cum poate businessul să-și extindă perspectiva de dezvoltare și aria de adresabilitate, pentru a deveni un motor al transformării digitale atât la nivelul administrațiilor publice cât și al organizațiilor din mediul privat?

Abordarea noastră

Reconectarea brandului la aspirațiile business-ului

Viziunea de dezvoltare a business-ului ne-a determinat să explorăm etosul companiei printr-o abordare dublă: inside-out și outside-in. Abordarea dinspre interior spre exterior, pe care am valorificat-o în cadrul workshop-ului cu echipa de management Integrisoft, a avut rolul de a-i ajuta pe membrii săi să definească ceea ce are unic organizația, care sunt principiile și purpose-ul / DE CE-ul care o ghidează în acțiunile sale. În același timp, abordarea dinspre exterior spre interior, bazată pe discuțiile avute cu clienții companiei, a făcut posibilă formularea promisiunii de valoare pe care brandul Integrisoft o face acestora.

Astfel, am vrut să restabilim conexiunea dintre brand și business și să creștem aderența echipei la aspirația business-ului de a deveni unul dintre actorii principali ai integrării digitale în mediul administrativ și de afaceri din România.

Soluția de branding

Evoluția digitală este sursa de energie care alimentează brandul

Purpose-ul companiei de a inspira oameni și organizații pentru a evolua împreună, așa cum a fost el descoperit și articulat în cadrul workshop-ului cu echipa Integrisoft, este cel care stabilește traiectoria business-ului și poziționarea brandului. El este cel care îi unește pe artizanii transformării digitale și pe beneficiarii acesteia. De asemenea, el este cel care diferențiază brandul Integrisoft și inspiră promisiunea sa de valoare, precum și sloganul “Together for digital evolution”, depășind zona beneficiilor funcționale, dealtfel foarte exploatată în acest domeniu.

O nouă identitate de brand care susține promisiunea sa de valoare

Noul simbol Integrisoft reprezintă valorile și atributele brandului care sunt dispuse vizual în jurul unui nucleu. Acest punct central amintește de unitatea unui pixel și generează în jurul său elemente digitale care dau dinamică și întăresc ideea de colaborare a echipei prin folosirea unghiului de 45 de grade la care sunt dispuse. Simbolul aduce împreună tot know-how-ul și spiritul de echipă Integrisoft și inspiră evoluție continuă, transformare și adaptare.

Alături de un caracter de literă geometric, prietenos și versatil, stilul vizual digital este completat de un grid care pornește de la nucleul simbolului, unitatea unui pixel. Pe baza acestuia a fost dezvoltat gridul flexibil, ușor de adaptat pentru nevoile diverse de comunicare vizuală a identității.

Crearea unei arhitecturi de brand pentru a asigura coerența în dezvoltarea sa viitoare

Prin recomandarea arhitecturii de brand și stabilirea unei relații clare între diferitele sale componente - brand de companie (Integrisoft), brand de produs (Avansis), tipuri de aplicații ale brandului de produs (Avansis pentru Taxe și Venituri / Patrimoniu / etc.) , am vrut să creăm un cadru bine definit pentru dezvoltarea viitoare a portofoliului și să asigurăm coerența la nivelul poziționării și identității vizuale.

Astfel, identitatea brandului de produs Avansis folosește același tip de construcție cu elemente dispuse pe grid, însă într-un mod care sugerează progresul imediat și susține diversele aplicații ale produsului.

Logoul aniversar marchează o piatră de hotar în evoluția companiei

Pentru a marca cei 20 de ani de activitate ai companiei Integrisoft, a fost creat un logo aniversar special. Acesta se bazează pe noua identitate vizuală a brandului și folosește elementele grafice ale simbolului pentru a crea cifra 20. Simbolul astfel rezultat sugerează ideea de artificii, imagini festive, fiind folosit în diverse aplicații pentru a celebra acest moment important în evoluția organizației.

Citește mai mult

Închide

Eu am apreciat la Brandfusion modul de abordare a proiectului. M-a impresionat plăcut faptul că a fost o descoperire profundă a valorilor, a ceea ce suntem și facem, am trecut printr-un proces de validare pe parcursul căruia ne-au analizat din mai multe perspective, atât din partea clienților, cât mai ales intern. În felul ăsta ne-am regăsit în rezultate, ne putem identifica în ele, nu am obținut doar o imagine. Cred că mobilizarea companiei în jurul unei misiuni comune și conștientizarea acesteia e unul dintre cei mai importanți factori motivatori. Recomand cu căldura oricărei companii realizarea unui proces de branding și fuziunea energiilor interne, exprimată printr-un brand. Dintre opțiunile avute, am perceput-o pe Mona ca având o abordare serioasă, că pune pasiune în ceea ce face și știe ce vrea să obțină, ca informație, că stăpânește și procesul în sine. Și acest sentiment inițial l-am validat pe parcursul procesului și în rezultatul final. Pasiunea face diferența.
Florian Simionescu, CEO Integrisoft

Construim soluții pentru
contexte diverse de business

Vezi procesul nostru