Commergent este un partener de top în transformarea digitală, oferind soluții personalizate și scalabile care permit companiilor să crească și să se adapteze. Prin articularea etosului și a unei promisiuni de brand relevante și crearea identității vizuale dinamice, de impact, am ajutat Commergent să-și construiască poziționarea ca partener de încredere și expert în furnizarea de soluții digitale inovatoare pentru afaceri, făcându-și rapid cunoscut numele în categoria sa de referință.
Brandul Commergent se bazează pe o echipă dedicată cu peste 18 ani de experiență într-o mare varietate de industrii, atât B2B, cât și B2C, care lucrează cu sisteme de eCommerce și diferite platforme de dezvoltare, fiind în parteneriat cu peste 150 de companii românești și multinaționale din Europa, America de Nord și Asia, fiecare din ei clienți relevanți pentru industria lor.
În contextul schimbărilor social-economice și a tranziției nu mereu ușoară către digital a multor business-uri, compania Commergent, desprinsă recent din divizia de tehnologie a grupului Brandfusion, dorea să se poziționeze ca partenerul de încredere al acestora, în procesul lor de adaptare la mediul digital. Astfel, era evidentă nevoia unei identități proprii, relevantă în domeniul tehnologiei și care să reprezinte un prilej de reafirmare a viziunii de parteneriat în transformarea digitală, cât și a atenției în oferirea de valoare continuă comunităților.
Un punct de plecare a fost chiar promisiunea Commergent față de clienții săi ce constă într-o experiență integrată și în beneficiile ce rezultă din viziunea comună asupra transformării digitale. De-a lungul timpului, de la site-uri de prezentare la sisteme B2B complexe, Commergent a reușit să depășească barierele care împiedicau afacerile să evolueze și, de asemenea, a contribuit la evoluția soluțiilor tehnice în acest proces.
Etos-ul companiei, de a lucra îndeaproape cu clienții săi și de a-i încuraja să ia parte la o călătorie extrem de colaborativă și agilă, în care afacerea lor este în centrul atenției și în care ei capătă acel sentiment de libertate ce le permite să vadă mai clar evoluția business-ului a fost inspirația principală pentru ideea brandului transpusă în sloganul “Freedom to eScale”.
Pornind de la elementele de business identificate, am dezvoltat o identitate expansivă care să poată exprima lejer multitudinea de soluții și puterea lor de adaptare. Pentru simbol am ales un hexagon întrucât este o formă foarte stabilă dar care prin unghiurile ascuțite transmite ideea de progres tehnologic, de viziune cutting-edge. De asemenea forma hexagonală servește în dezvoltarea sistemului de identitate vizuală, simbolul putând fi folosit atât tridimensional, cât și printr-un mix de gradienți și grade de transparență diferite pentru a sugera complexitatea și modul în care funcționează lucrurile în profunzime, dincolo de aparențe.
Identitatea de brand dezvoltată s-a transpus ulterior în platforma creativă de brand și în diferitele materiale de comunicare, atât digitale (website, bannere web, social media), cât și fizice.
Atenția pentru creativitatea aplicată și rigoarea strategică din acest proiect au fost recunoscute prin figurarea identității de brand în LogoLounge Book, ediția cu numărul 14. LogoLounge.com este o publicație internațională de renume, ce prezintă logo-uri și identități de peste 20 de ani, fiind renumită pentru Trend Report-ul pe care îl face în fiecare an.
Citește mai mult