Axel

Timp de 15 ani, Axel Soft s-a concentrat pe distribuția ESET Antivirus, una dintre cele mai vândute soluții antivirus, pe întărirea relațiilor cu partenerii și pe comunicarea brandului de produs. Astfel a ajuns în topul distribuitorilor de soluții de securitate. Însă, intern, în rândul membrilor echipei, încă nu se dezvoltase sentimentul de mândrie față de această realizare.

Provocarea de business

Business-ul avea nevoie să-și asume o poziție puternică în categoria furnizorilor de soluții de securitate și să aducă un boost de energie în interiorul echipei. Ce ne-a adus succesul și cum putem să-l ducem mai departe, atât intern, cât și extern? Cum putem trezi entuziasmul echipei față de această realizare pentru a o face vizibilă și în exterior? Acestea au fost întrebările cu care am fost provocați de echipa Axel Soft.

Abordarea noastră

Decizia strategică a fost de a anima organizația în jurul unei noi identități care să o reprezinte, să reflecte spiritul echipei și ceea ce face unic. Și o direcție de comunicare fresh, care să inspire. Am început întrebându-ne de unde a pornit brandul și unde vrea să ajungă. Am vrut să vedem care sunt bazele care i-au adus succesul, pe care putem construi mai departe. Și care sunt zonele ce trebuie revitalizate. Am analizat parcursul business-ului, ceea ce face, modul în care interacționează cu clienții și cu partenerii și modul în care relaționează intern pentru a descoperi acea sursă de energie care l-a motivat constant să evolueze.

Soluția de branding

Un brand menit să apere încrederea clienților

Grija pe care brandul o are față de parteneri, eforturile și inițiativele desfășurate pentru a-i ajuta să se dezvolte, consecvența în relații, susținerea și suportul dedicat 24/7 ne-au convins că dorința de a câștiga încrederea și a o păstra este esența care sintetizează spiritul Axel Soft. De aici și ideea brandului: În apărarea încrederii. Am creat sloganul Secured by trust pentru a le oferi membrilor echipei o formă sintetizată și convingătoare, pe care să o folosească în comunicare.

Identitate tech-savvy, modernă, curajoasă

Cum poți surprinde vizual ideea de apărător al încrederii, care este mereu dispus să ajute? Am creat simbolul plecând de la expresia Trust locked in și folosind simbolistica săgeților pentru a sugera atenția brandului pentru intern și pentru extern, în egală măsură. Am completat identitatea vizuală cu un typeface modern, pe care l-am personalizat pentru a-l aduce în categoria de tehnologie și o paletă de culori curajoase, alese pentru a complementa paleta produsului principal (ESET Antivirus).

Am simplificat arhitectura de brand, renunțând la descriptorul Axel Soft "IT Group” care nu aducea valoare în business și am dat o notă prietenoasă identității eliminând particula ”Soft” din nume. Astfel, am oferit echipei șansa de a vorbi mai mult despre calitatea serviciilor pe care le oferă, ca organizație.

O nouă atitudine, o nouă voce

Am creat un limbaj vizual fresh și un ton al vocii puternic, încurajator și diferit. Și l-am extins pentru diferite puncte de contact cu brandul (website, ad-uri, video corporate etc.)

Citește mai mult

Închide

Este remarcabil efortul depus de echipa Brandfusion pentru ca întreg procesul de rebranding, nu numai rezultatul final să corespundă standardelor înalte asumate de agenție. Acest lucru a implicat multă atenție și grijă oferită cu generozitate în procesul de explicare a strategiei și creare a direcțiilor de comunicare, construite atent și meticulos pe marginea brief-ului nostru.
Cătălin Gligan, Marketing Manager Axel

Construim soluții pentru
contexte diverse de business

Vezi procesul nostru