Timp de 15 ani, Axel Soft s-a concentrat pe distribuția ESET Antivirus, una dintre cele mai vândute soluții antivirus, pe întărirea relațiilor cu partenerii și pe comunicarea brandului de produs. Astfel a ajuns în topul distribuitorilor de soluții de securitate. Însă, intern, în rândul membrilor echipei, încă nu se dezvoltase sentimentul de mândrie față de această realizare.
Business-ul avea nevoie să-și asume o poziție puternică în categoria furnizorilor de soluții de securitate și să aducă un boost de energie în interiorul echipei. Ce ne-a adus succesul și cum putem să-l ducem mai departe, atât intern, cât și extern? Cum putem trezi entuziasmul echipei față de această realizare pentru a o face vizibilă și în exterior? Acestea au fost întrebările cu care am fost provocați de echipa Axel Soft.
Decizia strategică a fost de a anima organizația în jurul unei noi identități care să o reprezinte, să reflecte spiritul echipei și ceea ce face unic. Și o direcție de comunicare fresh, care să inspire. Am început întrebându-ne de unde a pornit brandul și unde vrea să ajungă. Am vrut să vedem care sunt bazele care i-au adus succesul, pe care putem construi mai departe. Și care sunt zonele ce trebuie revitalizate. Am analizat parcursul business-ului, ceea ce face, modul în care interacționează cu clienții și cu partenerii și modul în care relaționează intern pentru a descoperi acea sursă de energie care l-a motivat constant să evolueze.
Grija pe care brandul o are față de parteneri, eforturile și inițiativele desfășurate pentru a-i ajuta să se dezvolte, consecvența în relații, susținerea și suportul dedicat 24/7 ne-au convins că dorința de a câștiga încrederea și a o păstra este esența care sintetizează spiritul Axel Soft. De aici și ideea brandului: În apărarea încrederii. Am creat sloganul Secured by trust pentru a le oferi membrilor echipei o formă sintetizată și convingătoare, pe care să o folosească în comunicare.
Cum poți surprinde vizual ideea de apărător al încrederii, care este mereu dispus să ajute? Am creat simbolul plecând de la expresia Trust locked in și folosind simbolistica săgeților pentru a sugera atenția brandului pentru intern și pentru extern, în egală măsură. Am completat identitatea vizuală cu un typeface modern, pe care l-am personalizat pentru a-l aduce în categoria de tehnologie și o paletă de culori curajoase, alese pentru a complementa paleta produsului principal (ESET Antivirus).
Am simplificat arhitectura de brand, renunțând la descriptorul Axel Soft "IT Group” care nu aducea valoare în business și am dat o notă prietenoasă identității eliminând particula ”Soft” din nume. Astfel, am oferit echipei șansa de a vorbi mai mult despre calitatea serviciilor pe care le oferă, ca organizație.
Am creat un limbaj vizual fresh și un ton al vocii puternic, încurajator și diferit. Și l-am extins pentru diferite puncte de contact cu brandul (website, ad-uri, video corporate etc.)
Citește mai mult