Zanna
Comerțul online sau offline este un business al simțurilor mereu "en garde". Trebuie să simți momentul în care o categorie a ieșit din zona de introducere și se îndreaptă spre zona de creștere.
Astfel că, după ce timp de 15 ani au dezvoltat un business solid de comerț online și offline, fondatorii Adams Vision au simțit că este timpul să ia în considerare crearea unui brand nou în categoria cosmeticelor naturale.
Provocarea de business
Una dintre marile calități ale comerțului online este că ne pune la dispoziție o lume imensă de produse și branduri.Pentru a face față acestei lumi, cu marea ei mulțime de opțiuni, am gândit și creat brandul Zanna, designul de ambalaj pentru o gama extinsă de produse și categorii, mesajul de poziționare și povestea acestuia. Și astfel, am reușit să conectăm business-ul, prin intermediul brandului, cu consumatorii săi.
Abordarea strategică
Am pornit în acest proiect pregătiți să îl abordăm din perspectiva gândirii de design, însemnând că ne-am concentrat atenția în jurul consumatorului de produse Zanna. Ne-am setat întrebarea strategică: "Cum ar putea brandul Zanna să spargă anonimatul și să-și creeze un avantaj competitiv care să-i susțină creșterea într-o piață atât de aglomerată?
Am identificat posibilitățile brandului de a răspunde acestei întrebări strategice, ținând cont de teritoriul geografic pe care îl adresează, de tipologiile de consumatori, de canalele de vânzare, portofoliul de produse etc.
Profilul utilizatorului Zanna
Cum bine se știe, în business, dacă nu creezi ceva având consumatorul în minte, nu vei reuși să faci ceva cu impact.
Astfel, cu ajutorul insight-urilor oferite de echipa Adams, despre profilurile de consumatori cu potențial în categorie, al analizelor pe care le-am făcut asupra stilului de viață și nevoilor caracteristice fiecărui profil în parte și interviurilor avute cu utilizatori de produse din categorie, am făcut primul pas în proiect și anume, alegerea și decizia asupra profilului consumatorului căruia i se va dedica Zanna.
Ideea brandului
Insight-urile descoperite în discuțiile și analizele profilului consumatorului Zanna, au relevat o persoană cu un stil de viață natural, simplu, curat, o persoană care se simte bine cu sine, folosește produse naturale, fără ingrediente controversate. Astfel, s-a născut ideea brandului, care sintetizează legătură între acesta și consumatorul sau: "Natură pentru naturalețe".
Sloganul
Dacă brandurile ar fi oameni, în deschiderea oricărei conversații, în loc de "Bună ziua!", ar face o promisiune sub formă de slogan. În cazul Zanna, urarea ar fi: Ți se potrivește natural.
Sloganul dezvăluie astfel ideea brandului, descriind profilul consumatorului cu o atitudine naturală, firească, simplă, căruia îi sunt destinate produsele naturale Zanna.
Povestea Brandului
Reunind descrierea consumatoarei Zanna, ideea pentru care există brandul și promisiunea de valoare pe care o face acesteia, am creat povestea care va inspira pe mai departe comunicarea, și va da un sens dezvoltării business-ului.
Design de ambalaj
Am creat un master packaging elegant și actual, care îmbină ilustrații botanice realizate în stil modern, cu ierarhia clară a informației. Accentul se pune pe interacțiunea dintre elementele de typography cu ilustrațiile naturale. Folosind o regulă simplă de colorizare a fiecărui produs în funcție de ingredientul natural principal, designul de packaging al brandului Zanna formează o familie distinctă și ușor de dezvoltat.
Citește mai mult