Intermobili

Intermobili este un business tânăr de retail online cu mobilier și decorațiuni pentru casă, care are la bază o experiență îndelungată a inițiatorilor lui în această piață. Bucurându-se de o creștere rapidă, favorizată de evoluția e-commerce și schimbările în comportamentul de cumpărare accelerate de perioada pandemiei, brandul Intermobili avea nevoie de o nouă imagine care să-i amplifice eforturile de promovare, pentru a-l ajuta să se poziționeze și diferențieze mai clar în categorie.

industrie
  • Retail

servicii
  • Poziționare de brand

  • Tonul vocii

  • Identitate vizuală

  • Platformă creativă

  • Design website

Provocarea de business

Principalele coordonate ale modelului de business Intermobili, care s-a dovedit câștigător în primii lui ani de activitate, sunt nișa de piață aleasă - luxul accesibil, insuficient exploatată de competitorii locali sau internaționali mari, portofoliului divers construit în jurul colecțiilor de mobilier și racordarea permanentă la tendințele în industrie. Toate acestea trebuiau, însă, puse în valoare de identitatea și comunicarea brandului, astfel încât Intermobili să ajungă la segmentul de clienți dorit și să susțină ambiția de dezvoltare a antreprenorilor săi.

Soluția de branding

Discuțiile cu fondatorii Intermobili despre business și profilul clientului vizat, alături de analiza competiției și evoluției categoriei, ne-au ajutat să stabilim coordonatele poziționării brandului și să articulăm promisiunea lui de valoare, pe care am transpus-o în sloganul „Faci loc pentru mai bine”. Totodată, am definit tonul vocii brandului, stilul și regulile de copywriting pentru diferite tipologii de conținut și mesaje folosite în Social Media, acesta fiind principalul său canal de promovare. Am creat astfel cadrul pentru dezvoltarea coerentă a identității verbale și comunicării de brand.

Noua identitatea vizuală a avut ca sursă de inspirație stilul de design al mobilierului considerat reprezentativ pentru Intermobili, devenind astfel o extensie a acestuia. Simbolul reprezintă o monogramă formată din literele i și m, desenată precis, geometric, ce amintește de modularitatea și construcția pieselor de mobilier. Wordmark-ul completează această construcție prin folosirea unor litere personalizate ce păstrează formele simbolului. Culorile și elementele grafice folosite în dezvoltarea limbajului vizual au fost gândite cu scopul de a-i asigura brandului unicitate și versatilitate în comunicare, într-un mod discret, care pune în valoare prezentarea produselor. Pentru a accentua caracterul dinamic și modern al brandului, am creat un set de randări ale simbolului realizate cu instrumente de generare AI, prin care pot fi ilustrate sugestiv atribute ale stilurilor de design sau colecțiilor de mobilier din portofoliul Intermobili. 

Noua identitate a fost implementată în comunicarea și prezența digitală a brandului prin crearea unui set de templates de design adaptate la diverse contexte, tipuri de conținut și formate specifice comunicării în Social Media, precum și prin designul UI al magazinului online Intermobili.

Citește mai mult

Închide

“Pot spune că Brandfusion a reușit să transforme în realitate ceea ce ne-am dorit noi să fie brandul Zanna, dar nu puteam să ne imaginăm sau să exprimăm în mod clar. A ajutat faptul ca am fost implicați în proces, că echipa Brandfusion a știut cum să extragă de la noi și să pună cap la cap toate informațiile relevante legate de business, piață, consumator. Am apreciat, în special, modul riguros și cuprinzător în care au analizat categoria cosmeticelor naturale la nivel internațional, construind o "hartă" pe care am putut vedea oportunitățile de poziționare a brandului, dar și ce implică fiecare dintre acestea la nivel de design de ambalaj, cât și în ce privește portofoliul de produse, comunicarea. Suntem încântați de noul brand Zanna, iar primele rezultate după lansare sunt îmbucurătoare!’’
Zsuzsanna Benedek - Co-fondator Adams Vision
următorul proiect:

Vitamix