Domeniul Strehan

Domeniul Strehan este un nou proiect turistic aflat în zona podgoriei Dealu Mare, ce își propune să redefinească standardele ospitalității valorificând bogăția naturală, culturală și istorică a regiunii. Inițiatorii săi ne-au dat șansa de a crea identitatea prin care Domeniul Strehan și componentele sale – Conacul Eglantina, Crama Strehan și Hambarul Târgovețului - să-și câștige locul într-o categorie cu competiție în creștere și să devină repere de sine stătătoare.

industrie
  • Servicii

servicii
  • Poziționare de brand

  • Arhitectura de Brand

  • Identitate vizuală

  • Platformă creativă

Provocarea de business

Din punct de vedere al experienței și opțiunilor pe care își propune să le ofere clienților, Domeniul Strehan este un concept unic, însă evoluția turismului în zonă este foarte dinamică, iar competiția în creștere, nevoia de diferențiere fiind tot mai mare. Totodată, ambiția inițiatorilor săi este de a transforma toate componentele acestui concept complex - conacul domnesc numit Eglantina, renovat pentru a oferi servicii de cazare, Crama Strehan și locația pentru evenimente Hambarul Târgovețului - în business-uri de sine stătătoare, capabile să funcționeze și să se dezvolte independent unul de celălalt. Cu aceste obiective în minte am pornit în procesul de definire a direcției de poziționare și arhitecturii de brand capabile să răspundă viziunii de business, pentru a le pune apoi în acțiune prin intermediul poveștii și identității vizuale a Domeniului Strehan și a sub-brandurilor sale - Conacul Eglantina, Crama Strehan și Hambarul Târgovețului.

Soluția de branding

O moștenire valoroasă transformată într-o poveste despre oameni, natură și viață

Pentru a susține dezvoltarea conceptului integrat Domeniul Strehan, dar și a diferitelor business-uri din componența sa, independent unul de celălalt, aveam nevoie de o idee de brand care să le aducă pe toate sub același acoperiș, să fie relevantă pentru audiențele lor și să le ajute să se facă remarcate în peisajul competițional. Am simțit că admirația pentru trecut este ceea ce surprinde cel mai bine esența Domeniului Strehan și a sub-brandurilor lui și am construit întreaga poziționare în jurul acestei idei.

I-am dat apoi substanță prin poveștile Domeniului Strehan și a fiecăruia dintre reperele sale - Conacul Eglantina, Crama Strehan și Hambarul Târgovețului. Astfel, printr-un un ton al vocii voit artistic și ușor arhaic, am prezentat fascinanta moștenire pe care Domeniul Strehan își propune s-o valorifice și experiența unică promisă vizitatorilor săi, întregul concept devenind un omagiu adus oamenilor, naturii și vieții.

Un univers vizual inspirat din farmecul trecutului

Pentru a marca arhitectura de brand la nivel vizual, am creat un limbaj grafic comun, în care simbolurile logo-urilor redau specificul fiecărui brand cu ajutorul unor ilustrații realizate în același stil și au ca element de legătură cele 3 boabe de strugure, pe care îl regăsim la fiecare dintre ele. În plus, am folosit aceeași combinație de fonturi pentru toate wordmark-urile.

În cazul Domeniului Strehan, construcția logo-ului diferă de a celorlalte, având simbolul plasat deasupra wordmark-ului, iar wordmark-ul scris în întregime cu majuscule, în timp ce simbolurile pentru Conac, Cramă și Hambar se află între cele două cuvinte ale wordmark-ului în plan vertical, intenția fiind de a stabili astfel o ierarhie vizuală între brandul master și sub-brandurile lui.

Domeniul Strehan, simbolul întoarcerii la origini

Centrul identității vizuale a Domeniului Strehan este simbolul, asemănător unui vlăstar. Acesta încorporează elemente de inspirație specifice zonei, cum ar fi migdalul și vița de vie. Rădăcinile bine conturate reprezintă strânsa legătură cu moștenirea locului, cu istoria lui.

Citește mai mult

Închide

“Când am decis că este momentul pentru un refresh al brandului Adams Supplements, aveam deja în minte o direcție către care aș fi vrut să se îndrepte el.Cu toate acestea, Brandfusion ne-a provocat cu o perspectivă diferită, obținută în urma unei analize atente a pieței și a discuțiilor cu consumatorii de suplimente alimentare. De aceea, argumentele aduse de Brandfusion în favoarea conceptelor propuse și faptul că am putut asculta „vocea consumatorului” ne-au înlăturat, până la urmă, orice îndoială. Pentru mine, a fost o dovadă a capacității Brandfusion de a înțelege în profunzime business-ul, piața, consumatorul și de a veni cu soluții strategice și creative de a răspunde nevoilor acestora.’’
ZSOLT BENEDEK - FONDATOR ADAMS VISION
următorul proiect:

Benefito Mobile