Capital 33

În peisajul dinamic al afacerilor contemporane, unde necesitatea de creștere și dezvoltarea rapidă sunt o constantă, Capital 33 redefinește conceptul de parteneriat financiar solid și sustenabil, facilitând accesul la finanțarea corporativă printr-un proces rapid, fluent și transparent. Cu o nouă identitate, Capital 33 se ridică ca o forță de schimbare într-o categorie conservatoare și restrictivă, având misiunea de a înlătura barierele financiare din calea creșterii de business pentru companiile din întreaga lume.

industrie
  • Tehnologie

servicii
  • Poziționare de brand

  • Identitate vizuală

  • Design de website

Elementul central al logo-ului, respectiv numărul 33, dispus grafic sub forma “la puterea 33”,  devine un simbol al puterii exponențiale, semnificând nu doar numele brandului, ci și esența sa - un parteneriat cu potențialul de creștere la puterea maximă.În ansamblu, procesul de branding Capital 33 nu a fost doar un exercițiu estetic, ci o investiție în construirea unei reputații solide și autentice în lumea financiară. Prin atenția la detalii, exprimarea clară a valorilor și crearea unei identități coerente, Capital 33 a reușit să-și contureze un loc distinct în peisajul finanțelor corporative, definindu-se ca o forță sigură, încrezătoare și inovatoare.

Citește mai mult

Închide

“Colaborarea cu Brandfusion a fost esențială pentru Commergent. Ne-au ajutat să ne definim o identitate unică și să transmitem mesajul nostru, un partener de încredere în transformarea digitală a afacerilor. Rezultatul a fost remarcabil, iar identitatea de brand dezvoltată de ei, nu doar că a reflectat perfect esența Commergent, dar a fost recunoscută și internațional, un semn al calității și originalității designului nostru de brand. Suntem mândri de această realizare și suntem nerăbdători să continuăm să avem succes alături de Brandfusion.’’
ADRIAN URSU, CHIEF EXECUTIVE OFFICER COMMERGENT
următorul proiect:

Intermobili