Veruvis Kids

Veruvis este cel mai dinamic business românesc în domeniul cercetării și inovării bazate pe neuroștiință aplicată și neurotehnologie, pe care am avut șansa să-l redefinim în urma unui rebranding realizat în urmă cu doi ani - vezi proiectul. Proiectul de rebranding Veruvis a câștigat o prestigioasă distincție la 2024 REBRAND 100® Global Awards, primul și cel mai respectat program global de recunoaștere a transformărilor de brand eficiente.

Pentru a-și adapta serviciile și comunicarea la nevoile și particularitățile celor două audiențe țintă – adulții care vor să-și îmbunătățească sănătatea și performanța mentală și copiii neurodiverși -, business-ul își extinde în scurt timp activitatea cu un al doilea centru de antrenament neuronal sub numele Veruvis Kids.

Provocarea de business

Managementul Veruvis a apelat și de această dată la noi în a găsi abordarea potrivită prin care cele două direcții de business pot coexista și se pot dezvolta independent sub umbrela brandului Veruvis, astfel încât să contribuie împreună la consolidarea lui, fără ca el să-și piardă relevanța pentru diferitele audiențe vizate.

Soluția de branding

Pornind de la cadrul strategic al brandului master Veruvis – purpose, viziune, valori, propunere de valoare -, am analizat cum putem adapta discursul și identitatea lui vizuală pentru a construi coerent sub-brandul Veruvis Kids, dar și ce ajustări ar trebui aduse pentru a reflecta specificul audienței acestuia.

În urma unui workshop cu managementul companiei și echipa Veruvis Kids, precum și a unor interviuri cu părinți care apelaseră până în acel moment la serviciile Veruvis ca metodă de terapie pentru copii cu diverse disfuncții neuronale, am formulat promisiunea de valoare adresată acestei audiențe de a face pasul spre evoluție prin educarea creierului.

Identitatea vizuală a fost regândită cu scopul de a evoca un univers prietenos, familiar, specific audienței Veruvis Kids. Construcția logo-ului este identică cu cea a brandului master Veruvis, însă simbolul a fost adaptat pentru a exprima ideea de evoluție continuă înlocuind forma geometrică de pătrat cu cercul. Culorile pastelate, cu diferite versiuni mai luminoase și mai desaturate, și elementele grafice ce se remarcă prin curbele soft folosite în mod creativ, au fost alese în urma unei documentări riguroase și recomandărilor de design cu privire la mediul potrivit copiilor neurodiverși. Astfel, rezultă un limbaj vizual versatil și distinct, ce răspunde diferitelor nevoi de manifestare a brandului atât în comunicare, cât și în brandingul ambiental al centrului Veruvis Kids.

Citește mai mult

Închide

“Rebrandingul a însemnat pentru noi transpunerea esenței activității noastre într-o expresie verbală și vizuală coerentă, unică, ce ne poate susține viziunea și aspirațiile de dezvoltare pe termen lung. Noua identitate de brand reprezintă cu adevărat ce facem noi și ne identificăm 100% cu aceasta. Faptul că ceea ce am creat împreună cu Brandfusion se bucură azi de recunoaștere internațională vine ca o nouă confirmare că suntem pe drumul cel bun!”
Ana Luiza Simion-Dămășaru - Creative Director

Construim soluții pentru
contexte diverse de business

Vezi procesul nostru