Îmbinăm creativitatea, rigoarea strategică și
metoda gândirii de design, pentru a scoate la lumină
ceea ce are mai prețios un brand.
ce ne face unici?
Descoperim valoarea
care face diferența
Echipa noastră
face diferența
Folosim cu iscusință ceea ce am exersat îndelung: brandingul.
Am dobândit un stil unic de a îmbina creativitatea, rigoarea și metoda.
Facem clienții să-și dorească mai mult de la brand.
Transformăm chiar și un brand banal într-un star.
ce facem?
Construim metodic în jurul
valorii descoperite
Strategie
Facem echipă cu liderii organizațiilor pentru a crea împreună o viziune clară și pentru a defini strategia prin care viziunea poate fi pusă în mișcare.
Strategia răspunde întrebărilor esențiale pe care se bazează un business - DE CE, CUM şi CE -, DE CE există business-ul, sau care sunt impactul şi contribuţia lui mai presus de rezultatele financiare, CUM face lucrurile diferit, CE are concret de oferit. Ea este fundamentul pe care se construiește brandul și reprezintă sursa de inspirație pentru toate formele lui de exprimare și acțiune, cum ar fi numele, identitatea vizuală, comunicarea etc.
Închide
Citește mai mult
Design de Brand
Prin design, dezvoltăm identitatea vizuală a brandului, elementul prin care acesta va deveni „palpabil” și va comunica cu audiențele sale într-un mod în care să fie ușor de identificat și recunoscut.
O identitate vizuală desenată strategic, pune în prim plan povestea brandului, îi dă stil şi consistenţă. Fiecare element din componenţa unei identităţi vizuale (logo, caracter de literă, culoare), este gândit să-i păstreze acesteia integritatea și să pună în valoare unicitatea brandului, indiferent de posibilităţile de prezentare: print, digital, video etc.
Închide
Citește mai mult
Cultura Organizației
Creăm împreună cu organizațiile programe și instrumente prin care implicăm audiențele interne în activarea puterii brandului și dezvoltarea unei culturi în jurul acestuia.
Atunci când brandul își pune amprenta asupra organizației, toate acțiunile sale sunt menite să consolideze cultura acesteia și să reflecte promisiunea de valoare pe care o face actualilor și viitorilor angajați. Astfel, brandul joacă un rol cheie în atragerea și reținerea talentelor, precum și în asigurarea unei experiențe autentice și relevante pentru angajat.
Închide
Citește mai mult